Ga voor succes

creëer waarde voor je doelgroep

Weet je zeker dat je producten en diensten aansluiten bij de wensen en behoeften van jouw ideale klant? Voorkom dat veelbelovende projecten niet aanslaan of ideeën blijven hangen in het ontwikkelproces. Begrijp wat écht belangrijk is voor jouw doelgroep en ga voor succes!

Laat zien dat je je klant begrijpt en ontwikkel producten en diensten die je doelgroep écht wil. 

neem direct contact op

Ik denk graag met je mee in de perfecte aanpak! Neem vrijblijvend contact op voor een (digitaal) sparringsmomentje. 

Waarde

Hoe zorg jij dat je relevant blijft bij je klanten? Diensten en producten ontwikkelen die aansluiten bij de wensen van je doelgroep is een continue proces. Zowel voor startende bedrijven als gevestigde organisaties helpt het inzichtelijk maken van waardeproposities bij een succesvolle bedrijfsvoering. Een waardepropositie beschrijft de voordelen die klanten kunnen verwachten van een verzameling producten en diensten. Sluiten de voordelen van jouw producten aan bij de behoeften van jouw doelgroep?

ken je doelgroep

Om inzicht te krijgen in je doelgroep helpt het om een profiel te schetsen van deze doelgroep. Hierin verdiep je je in het dagelijkse leven van jouw klant. Welke activiteiten voeren zij dagelijks uit, werk of privé? Ervaren ze hierbij ergernissen of hindernissen, en zo ja, hoe zien die eruit? Wat ervaart je doelgroep als voordeel of naar welk voordeel is je klant op zoek?

Door je op deze manier in de klant te verplaatsen ga je je doelgroep beter begrijpen. Vind je pijnpunten die jij met jouw product of dienst kunt verlichten? Ga hier dan mee aan de slag! 

creëer succes

Hoe verzachten jouw producten en diensten de pijnpunten van je klanten? Creëren ze voordelen voor je doelgroep? Kan jouw product of dienst het verschil maken? Hier richt je je waardepropositie op in. Je doelgroep zal enthousiast raken als je met je product of dienst pijnpunten verlicht of essentiële voordelen weet te realiseren. Wanneer je meerdere doelgroepen hebt, ontwikkel je ook meerdere waardeproposities, passend bij de doelgroep. 

Met een goede waardepropositie onderscheid je je ten opzichte van concurrenten en ervaar je meer succes bij je beoogde doelgroep!

Neem contact op

Wil jij aan de slag met je waardepropositie of ben je benieuwd hoe je je producten en diensten beter kunt laten aansluiten bij de wensen en behoeften van jouw doelgroep? Ik kan je daarbij helpen! Dit kan al met een online brainstorm van 1,5 – 2 uur, waarbij we jouw klantprofiel in kaart brengen. Na afloop van de sessie ontvang je een uitwerking waar je zelf verder mee aan de slag kunt. Daarnaast zorgt deze sessie voor een hoop nieuwe energie en inspiratie!

Deze online brainstorm sessie kost slechts € 199,- (excl. BTW)
(incl. voorbereiding en uitwerking)

Wil je graag dieper aan de slag met jouw klantbehoeften of mogelijkheden tot innovatie, of ben je op zoek naar een hands-on strateeg, marketingspecialist of interim marketing & communicatie professional? Neem dan vrijblijvend contact op voor een (digitale) kennismaking via onderstaande gegevens.

Arjette van Gorsel marketing strategie communicatie
Arjette van Gorsel

Marketing, strategie, concept & innovatie

Freelance ZZP Interim • Project

contactgegevens
over