Marketing & strategie

De meeste ondernemingen zijn uit passie en inspiratie ontstaan. Het gevoel iets toe te voegen aan de wereld, een oplossing te bieden of om bezig te kunnen zijn met iets wat na aan het hart ligt. 

Al te vaak verdwijnt deze passie en inspiratie gedurende de tijd. De dagelijkse werkzaamheden nemen de overhand en communicatie wordt enkel ingericht op basis van het te verkopen product of dienst. 

Niks mis mee, als je focust op eenmalige klanten. Echter, hoe fijn is het als je niet steeds opnieuw hoeft te investeren om je klanten te bereiken, maar kunt rekenen op loyale klanten? Die geloven in al jouw producten en/of diensten omdat ze geloven in jouw onderneming? 

Ik geloof dat het verhaal van jouw onderneming, het DNA of het ‘waarom’, zorgt voor loyale werknemers en klanten. Met de juiste strategie investeer je op deze manier in een stabiele en creatieve onderneming. 

neem direct contact op

Ik denk graag met je mee in de perfecte aanpak! Neem vrijblijvend contact op voor een (digitaal) sparringsmomentje. 

Quote-simonsinek2

van passie naar strategie

Een idee blijft slechts een idee wanneer je dit niet deelt met derden. Juist de loyaliteit van anderen (samenwerkingspartners, werknemers, klanten) zorgen dat je ideeën een bodem vinden om op te groeien. Het waarom waarmee jouw onderneming gestart is, is de rode draad door jouw werkzaamheden. Zo werk je gericht aan je doelen en kun je bewuste keuzes maken die bijdragen aan de groei van jouw onderneming. Zet daarom jouw verhaal om in een strategie. 

Gezamenlijk vormen we een hands-on strategie die past bij het DNA van jouw onderneming en een praktische gids is voor het verwezenlijken van jouw doelen.

 

Vertel je verhaal via marketing

Wanneer je het verhaal van jouw onderneming helder hebt, is het van belang dit op de juiste manier over te brengen op je beoogde doelgroep. Vertel het verhaal zoals zij het willen horen. Onderscheid je hierbij van je concurrent. Kennis van je doelgroep is hierbij van belang, zodat je kunt inspelen op hun wensen en behoeften. Verken de markt en maak voor jezelf helder wat je doelstellingen zijn. Met de strategie als basis kun je op een creatieve manier aan de slag gaan met campagnes die voor impact zorgen bij jouw doelgroep!

Ik denk graag met een frisse ‘out of the box’ blik mee in het formuleren van een marketingstrategie of -plan voor jouw onderneming, product of dienst. 

Quote-sell

Vind je waarom

Is het tijd om het dna of het waarom (why) van je bedrijf opnieuw onder de loep te nemen, of juist te definiëren? Ik kan je daarbij helpen! Dit kan al met een online brainstorm van 1,5 – 2 uur, waarbij we op zoek gaan naar de wortels van jouw organisatie. Na afloop van de sessie ontvang je een uitwerking van de brainstorm en een voorlopige ‘why-statement’, waar je zelf verder mee aan de slag kunt. Daarnaast zorgt deze sessie voor een hoop nieuwe energie en inspiratie!

Deze online brainstorm sessie kost slechts € 250,- (excl. BTW)
(incl. voorbereiding en uitwerking)

Meer informatie over de golden circle en het belang van de why vind je hier.

Arjette van Gorsel

Marketing, strategie, concept & innovatie

Freelance ZZP Interim • Project

contactgegevens
over

KVK: 78522277
BTW-id: NL003343852B43

Privacyverklaring • Algemene voorwaarden